multi art

O raporcie:  

Multiscreening to zjawisko równoczesnego korzystania z przynajmniej dwóch urządzeń spośród telewizora, smartphone'a, laptopa i tabletu; to możliwość realizacji cross-mediowych działań reklamowych, utrzymujących uwagę widza na wielu różnych kanałach; nowe sposoby dostarczania contentu TV i video.

Multiscreening 2015 to przeprowadzone przez IRCenter we współpracy z firmą Pollster badanie syndykatowe poświęcone zwyczajom korzystania z komputera, telefonu i tabletu podczas oglądania contentu TV. Badanie zostało przeprowadzone wśród n=2107 reprezentatywnej próbie internautów w wieku 18+ (uczestników panelu badawczego firmy Pollster) w lipcu 2015 (reprezentatywność próby była kontrolowana poprzez płeć, wiek i miejsce zamieszkania).

 

 

 Co zawiera raport:

Charakterystyka demograficzna użytkowników:
kanałów tv
dostawców płatnej telewizji
użytkowników serwisów VoD
kanałów komunikacji internetowej

Wyszukiwanie informacji w Google o różnych kategoriach programów telewizyjnych
porównanie użytkowników i nieużytkowników tradycyjnych odbiorników telewizyjnych
czynności wykonywane na drugim ekranie podczas oglądania telewizji
czynności wykonywane w trakcie emisji bloku reklamowego
porównanie rok do roku dla wszystkich fal badania

Miejsca kontaktu z treściami markowymi i produktowymi - ranking i charakterystyka touchpointów wywołujących najwięcej reakcji na marki w digitalu.

Reakcje na treści markowe i produktowe - ranking i charakterystyka różnych sposobów interakcji z markami ogółem i dla różnych touchpointów.
Różnice demograficzne wśród użytkowników.

Opis osób, której najczęściej wchodzą w interakcje z markami i ich podział ze względu na najczęściej wykorzystywane kanały:
Demografia
Najczęściej kupowane produkty w ecommerce
Bankowość mobilna
Profil mediowy

 

Publikacje na temat raportu:

http://www.brief.pl/artykul,3145,multiscreening_w_liczbach.html

http://blog.2click.pl/multiscreening-dla-e-commerce/

zapytaj zobaczRok powstania: 2015
Format: PDF
Ilość stron: 82
Opcjonalnie warsztat: tak
Wersja angielska raportu: tak 

 

 

ORA&Funksters, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa, t. 22 649 97 74, f. 22 649 97 75, biuro@raportybadawcze.pl