money art

O raporcie:  

MoneyTrack 2017 to nowa odsłona cyklicznego badania prowadzonego przez nas od 2009 roku, pozwalającego poznać i zrozumieć finansowy portret Polaków.
Decyzje i zachowania finansowe są często traktowane jako bezpośrednio wynikające ze stanu portfela. Jednak, jak się okazuje, zależą one w bardzo dużym stopniu od czynników pozafinansowych, takich jak postawy wobec pieniędzy, wobec oszczędzania czy kultu gotówki, także od czynników czysto psychologicznych, m.in. zadowolenia z życia, wewnątrzsterowoności oraz poczucie krzywdy.
W tym projekcie integrujemy wieloletnie doświadczenia badawcze w zakresie badań finansowych. Informacje zawarte w raporcie pozwolą Państwu lepiej zrozumieć motywy i bariery leżące u podłoża zachowań finansowych Polaków, dzięki czemu mogą stanowić inspirację dla skutecznych działań marketingowych.



 

 Opisywane obszary:

W raporcie MoneyTrack 2017 znajdą Państwo:

  • aktualną wiedzę o zachowaniach finansowych Polaków w obszarach: bankowania, wydawania, zapożyczania się, oszczędzania, inwestowania i ubezpieczania się
  • psychologiczne podłoże podejścia Polaków do pieniędzy
  • najnowszą segmentację Polaków ze względu na podejście do finansów
  • podstawy do budowania zróżnicowanej i skutecznej komunikacji marketingowej w obszarze finansów.

 

 

zapytaj zobaczRok powstania: 2017
Format: PDF
Ilość stron: 170
Wersja angielska raportu:nie
Opcjonalnie warsztat: tak

 

 

ORA&Funksters, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa, t. 22 649 97 74, f. 22 649 97 75, biuro@raportybadawcze.pl