shoppers art

O raporcie:  

Shopper (Kupujący) w miejscu sprzedaży zachowuje się różnie. To jest oczywista oczywistość. Postawy i zachowania kupujących są zróżnicowane w poszczególnych segmentach.Kupujący, który ceni "dobre" marki zachowuje się inaczej niż ten który szuka dobrego produktu w dobrej cenie (value for money). Jeszcze inne spektrum zachowań reprezentuje shopper, który głównie poszukuje promocji. Zachowania zakupowe są zróżnicowane dla poszczególnych kategorii produktowych. A więc na pytanie jak zachowuje się shopper oraz czym się kieruje podczas zakupów odpowiedź brzmi: to zależy. Jesli chcecie się Państwo dowiedzieć od czego konkretnie to zależy i jak to wpływa na decyzje zakupowe zapraszamy do zakupu naszego raportu Shoppers' Perspective 2016.




 

 Opisywane obszary:

Raport Shoppers' Perspective porusza tematykę związaną zachowaniami zakupowymi kupujących na rynku FMCG. Raport zawiera segmentację shopperów, ukazuje zachowania kupujących i ich zwyczaje podczas podejmowania decyzji zakupowych, analizuje również postawy shopperów względem rodzajów promocji.
Opracowanie dostarcza odpowiedzi na temat zachowań i postaw kupujących oraz oddziaływania mechanizmów promocyjnych na poszczególne
segmenty shopperów, dzięki czemu może być pomocnym narzędziem w planowaniu przyszłych działań instore’owych. Raport zawiera szczegółowe analizy dla następujących kategorii:
Artykuły dla zwierząt
Płatki śniadaniowe
Dżemy / konfitury / powidła
Dania gotowe
Kawa
Herbata
Mrożonki (mrożonki warzywne, dania gotowe mrożone)
Jogurty, serki homogenizowane
Soki / nektary / napoje owocowe
Gazowane napoje bezalkoholowe
Piwo
Przyprawy i zioła
Przetwory i konserwy warzywne
Czekolady
Batony
Chipsy
Wędliny pakowane
Woda butelkowana
Zdrowa żywność
Płyny, żele, kapsułki do prania
Proszki do prania
Środki czyszczące
Kosmetyki i produkty do higieny osobistej

 

 

zapytaj zobaczRok powstania: 2015
Format: PDF
Ilość stron: 120
Wersja angielska raportu: tak
Opcjonalnie warsztat: nie

 

 

ORA&Funksters, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa, t. 22 649 97 74, f. 22 649 97 75, biuro@raportybadawcze.pl