rodzina art

O raporcie:  

Czas spojrzeć na rodzinę świeżym okiem!
To, że rodzina jest ważna, każdy wie. Jej ranga w hierarchii wartości niezmiennie pozostaje wysoka, a relacje rodzinne cenimy i pielęgnujemy jak nigdy. Tylko te rodziny teraz coraz częściej są „jakieś inne”! Związki formalne i nieformalne, rodziny pełne i niepełne, hetero i homo, rodziny rekonstruowane, wielopokoleniowe i jednoosobowe. A ich członkowie występują w starych i w zupełnie nowych rolach.
Jeśli chcecie się Państwo dowiedzieć, jak zmieniają się rodziny i jak można to wykorzystać w marketingu, zapraszamy do zakupu naszego raportu. Zebraliśmy w nim aktualne statystyki i dane demograficzne dotyczące współczesnych polskich rodzin oraz opisaliśmy 15 trendów w życiu rodzinnym – trendów, które zmieniają ich oblicza.




 

 Opisywane obszary:

Raport „Rodzina, ach rodzina… Teczka Trendów w rodzinie 4P/2015” dostarczy Państwu:

  • Aktualnej wiedzy o zmieniających się polskich rodzinach - wszystkie ważne dane w jednej pigułce
  • Wiedzy o trendach zmieniających oblicza polskich rodzin - charakterystyka 15 trendów
  • Inspiracji dla działań marketingowych - przykłady wykorzystania trendów na poziomie produktu/usługi, komunikacji, wyboru grupy docelowej przez różne marki na świecie i w Polsce

Publikacje na temat raportu:

http://www.4prm.com/trendy/teczka_trendow_w_rodzinie_4p_2015.html

http://www.4prm.com/files/MwP_Tatu___i_mama_dron_062015.pdf

http://www.4prm.com/files/MwP_Dwa_miliardy_na_smyczy_.pdf

 

zapytaj zobaczRok powstania: 2015
Format: PDF
Ilość stron: 154
Wersja angielska raportu: tak
Opcjonalnie warsztat: nie

 

 

ORA&Funksters, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa, t. 22 649 97 74, f. 22 649 97 75, biuro@raportybadawcze.pl