postawy art

O raporcie:  

Raport z badania zachowań shopperów porusza tematykę związaną z mechanizmami promocyjnymi w trzech głównych segmentach FMCG: artykuły spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki. Raport ukazuje postawy shopperów względem promocji w kontekście zwyczajów i ich zachowań podczas podejmowania decyzji zakupowych. Opracowanie dostarcza odpowiedzi na temat oddziaływania mechanizmów promocyjnych na poszczególne segmenty shopperów, dzięki czemu może być pomocnym narzędziem w planowaniu przyszłych działań instore’owych.



 

 Opisywane obszary:

1. Nastawienie shopperów do promocji

2. Zachowania shoppera wobec promocji

3. Zwyczaje zakupowe shoppera

4. Segmentacja shopperów pod kątem postaw wobec promocji.

Badane kategorie: Art, dla zwierząt, Alkohol, Art, śniadaniowe, Artykuły dziecięce, Artykuły sypkie, Dania gotowe, Kawa, Herbata, Kuchnie świata, Mrożonki, Nabiał, Akcesoria kąpielowe, Akcesoria kosmetyczne, Artykuły higieniczne, Dezodoranty, wody, Do golenia i depilacji, Higiena jamy ustnej, Kosmetyki do makijażu, Pielęgnacja ciała, Pielęgnacja twarzy, Pielęgnacja włosów, Napoje, Pieczywo, cukiernia, Przetwory, Przyprawy, Ryby, Sery i serki, Słodycze,  Słone przekąski, Warzywa i owoce, Wędliny i mięso, Zdrowa żywność, Akcesoria do sprzątania, Odplamiacze, Odświeżacze, Płyny do płukania, Płyny, żele do prania, Proszki do prania, Środki czyszczące, Środki owadobójcze, Wybielacze

Publikacje na temat raportu:


www.nowymarketing.pl

www.polskieradio.pl

www.wyborcza.biz

www.dlahandlu.pl

www.wirtualnemedia.pl

www.portalspozywczy.pl

www.wiadomoscikosmetyczne.pl

zapytaj zobaczRok powstania: 2015
Format: PDF
Ilość stron: 114
Wersja angielska raportu: tak
Opcjonalnie warsztat: nie

 

 

ORA&Funksters, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa, t. 22 649 97 74, f. 22 649 97 75, biuro@raportybadawcze.pl