|
O raporcie:
Raport z badania zachowań shopperów porusza tematykę związaną z mechanizmami promocyjnymi w trzech głównych segmentach FMCG: artykuły spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki. Raport ukazuje postawy shopperów względem promocji w kontekście zwyczajów i ich zachowań podczas podejmowania decyzji zakupowych. Opracowanie dostarcza odpowiedzi na temat oddziaływania mechanizmów promocyjnych na poszczególne segmenty shopperów, dzięki czemu może być pomocnym narzędziem w planowaniu przyszłych działań instore’owych.
|
|
Opisywane obszary:
1. Nastawienie shopperów do promocji
2. Zachowania shoppera wobec promocji
3. Zwyczaje zakupowe shoppera
4. Segmentacja shopperów pod kątem postaw wobec promocji.
Badane kategorie: Art, dla zwierząt, Alkohol, Art, śniadaniowe, Artykuły dziecięce, Artykuły sypkie, Dania gotowe, Kawa, Herbata, Kuchnie świata, Mrożonki, Nabiał, Akcesoria kąpielowe, Akcesoria kosmetyczne, Artykuły higieniczne, Dezodoranty, wody, Do golenia i depilacji, Higiena jamy ustnej, Kosmetyki do makijażu, Pielęgnacja ciała, Pielęgnacja twarzy, Pielęgnacja włosów, Napoje, Pieczywo, cukiernia, Przetwory, Przyprawy, Ryby, Sery i serki, Słodycze, Słone przekąski, Warzywa i owoce, Wędliny i mięso, Zdrowa żywność, Akcesoria do sprzątania, Odplamiacze, Odświeżacze, Płyny do płukania, Płyny, żele do prania, Proszki do prania, Środki czyszczące, Środki owadobójcze, Wybielacze
|