polskakulinarnie art

O raporcie:  

Badanie  „Polska Kulinarnie 2014” poświęcone  jest związkowi Internetu i mobile’u ze zwyczajami kulinarnymi Polaków. Jego celem jest pokazanie  jak internauci wzajemnie się różnią pod względem wykorzystania Internetu do gotowania i jedzenia oraz jakie są dla nich najważniejsze internetowe źródła kulinarnych inspiracji. Badanie zostało przeprowadzone w dniach 6-10 czerwca 2014 roku na reprezentatywnej próbie (n=2477) internautów. Raport uwzględnia wyniki badania kwestionariuszy online oraz wyniki analizy mediów społecznościowych i korzystania z wyszukiwarek (pasywny pomiar Internetu). Badanie jest niezbędne w pracy brand managerów i agencji zajmujących się komunikacją marek FMCG, napojów, sieci handlowych czy restauracji w przestrzeni digitalowej.



 

 Co zawiera raport:

Kwestie badane w raporcie:

  • zwyczaje jedzenia i gotowania wśród internautów
  • przywiązywanie wagi do głównych posiłków
  • spożywanie kawy, herbaty, tłuszczy i słodyczy
  • podejmowanie decyzji co ugotować
  • częstotliwość korzystania z restauracji i lokali gastronomicznych
  • preferencje smakowe – ulubione rodzaje kuchni
  • styl życia konsumentów-internautów
  • internet jako źródło inspiracji (blogi, serwisy z przepisami, Google. FB, YT)
  • e-commerce spożywczy
  • mobile a gotowanie
  • demografia gotujących internautów
  • ranking popularności potraw w mediach społecznościowych oraz w Google
  • wskazanie najszybciej rosnących trendów popularności potraw w Internecie
  • badanie zjawiska sezonowości w jedzeniu, kupowaniu produktów spożywczych oraz w wyszukiwaniu przepisów i  informacji dotyczących potraw
Publikacje na temat raportu:
http://www.ircenter.com/blog
http://www.marketing-news.pl
http://o-m.pl/informacje_prasowe
http://pap-art.pl/
http://www.hbn.pl

zapytaj zobaczRok powstania: 2014
Format: PDF
Ilość stron: 79
Wersja angielska raportu: nie
Opcjonalnie warsztat: tak

 

 

ORA&Funksters, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa, t. 22 649 97 74, f. 22 649 97 75, biuro@raportybadawcze.pl