polskie mamy art

O raporcie:  

Punktem wyjścia projektu była analiza segmentacyjna oparta o reprezentatywne badanie ogólnopolskie na próbie N= 1000 wywiadów
Próba jest reprezentatywna ze względu na wiek dziecka (wiek dziecka 0-12 lat, wielkość miejscowości zamieszkania, województwo).
Analiza ta pozwoliła nam wyodrębnić 6 segmentów matek: Spełnione Życiowo, Bierne Tradycjonalistki, Mamy po Godzinach, Chaotyczne Marzycielki, Spełnione w Rodzinie, Zrezygnowane Pesymistki.
Dodatkowo, aby lepiej zrozumieć segmentację przeprowadzono pogłębione wywiady w domach respondentek - w sumie 24 IHDI.

 

Zawartość raportu

Docelowo wyniki stanowią podstawę do budowy zróżnicowanej i skutecznej komunikacji marketingowej skierowanej do polskich matek.
Zawartość raportu:
- Charakterystyka demograficzna i psychograficzna każdego z segmentów.
- Opis podejścia do życia, wartości wyznawanych przez matki z różnych segmentów oraz obszarów, w których czują się spełnione oraz tych, z których są niezadowolone.
- Charakterystyka polskich matek jako konsumentek  ze szczególnym uwzględnieniem ich podejścia do wydawania pieniędzy oraz takich obszarów opieki nad dzieckiem, jak: żywienie, pielęgnacja, zdrowie, spędzanie wolnego czasu.
- Opis reakcji kobiet z poszczególnych segmentów na różne kody zawarte w komunikacji marketingowej skierowanej do mam.

Publikacje o raporcie:

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polskie-mamy-w-wiekszosci-zadowolone-z-zycia

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=42032

zapytaj zobaczRok powstania: 2013/2014
Format: PDF/PPT
Ilość stron: 92
Opcjonalnie warsztat: tak
Wersja angielska raportu: tak

 

 

ORA&Funksters, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa, t. 22 649 97 74, f. 22 649 97 75, biuro@raportybadawcze.pl