shopperDNA art

O raporcie:  

Raport Shopper DNA 2014 dostarcza marketerom, zarówno po stronie producentów, jak i sieci detalicznych, podstawowych informacji o zachowaniach zakupowych Polaków na rynku FMCG. Stanowi źródło wiedzy, mogące wspomóc podejmowanie decyzji w obszarze strategii shopper marketingowej dla konkretnych kategorii produktowych. Dzięki możliwości opracowania dodatkowych analiz, pozwala także na zaadresowanie specyficznych zagadnień, istotnych dla biznesu w danym momencie. Przynosi także obraz trendów shopperowych w nadchodzących latach, pozwalając lepiej zrozumieć wyzwania czekające zarówno producentów, jak i sieci detaliczne.

 

Zawartość raportu

W raporcie Shopper DNA 2014 przedstawiamy niezbędne tło o trendach shopperowych, pozwalające na szerszą interpretację wyników badania. Ponadto poruszamy zagadnienia takie jak: znajomość i korzystanie z sieci detalicznych oraz kanałów sprzedaży, satysfakcja i lojalność klientów wobec sieci detalicznych (metodologia TRI*M), proces zakupowy dla wybranych kategorii FMCG. Badane kategorie: piwo, jogurty (serki homogenizowane, desery mleczne z lodówki), batony, wafle, czekolada, chipsy, soki / nektary / napoje owocowe, gazowane napoje bezalkoholowe, kawa, przekąski instant, woda butelkowana, mrożonki, dżemy / powidła / konfitury, kosmetyki i produkty do higieny osobistej, przyprawy i zioła, przetwory i konserwy warzywne.

zapytaj zobaczRok powstania: 2014
Format: PPT
Ilość stron: ok 160
Opcjonalnie warsztat: nie
Wersja angielska raportu: tak (opcjonalnie)

 

 

ORA&Funksters, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa, t. 22 649 97 74, f. 22 649 97 75, biuro@raportybadawcze.pl