zwyczjae art

O raporcie:  

Czym się kierują Polacy, wybierając miejsce, w którym robią zakupy spożywcze? Co myślą o produktach gotowych, markach własnych, płatnościach kartą lub smartfonem? Między innymi na te pytanie odpowiada raport z badania przeprowadzonego wspólnie przez PBS i Infor Biznes. Raport powstał na podstawie 803 wywiadów z decydentami zakupowymi (600 CAWI z internautami + 203 CAPI z nieinternautami).

 

Zawartość raportu

  • Wybór sieci handlowej
  • Zakup produktów spożywczych
  • Zwyczaje zakupowe
  • Produkty pakowane i dania gotowe
  • Stosunek do cen i promocji
  • Formy płatności
  • Stosunek do marki (marki własne, marki polskie)
  • Internetowe zakupy spożywcze

zapytaj zobaczRok powstania: 2013
Format: PDF
Ilość stron: 52
Opcjonalnie warsztat: nie
Wersja angielska raportu: tak

 

 

ORA&Funksters, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa, t. 22 649 97 74, f. 22 649 97 75, biuro@raportybadawcze.pl