gracze art1

O raporcie:  

Dla polskiego gracza gry MMORPG czy MOBA to nie tylko odskocznia od rzeczywistości. Wyraźnie widoczne są czynniki społeczne, które determinują konkretne zachowania graczy.
Jeżeli chodzi o graczy jako całość, Polski rynek już dawno przestał być rynkiem podrzędnym i zaniedbywanym. Kolejne produkty z polską lokalizacją, co okazuje się być istotnym czynnikiem, tylko to potwierdzają. Produkty te stanowią interesujący obszar nie tylko dla samych producentów i wydawców gier, ale także dla firm produkujących sprzęt komputerowy czy też, ze względu na dokonywanie przez graczy różnych transakcji, tych specjalizujących się w płatnościach.

 

Zawartość raportu

Przygotowany przez nas raport został podzielony na siedem części. Każda z nich zawiera szereg informacji cennych dla wielu branż. Co znajduje się w naszym raporcie?
  • Zwyczaje związane z graniem w gry MMORGPG/MOBA
  • Znajomość i wizerunek gier i ich producentów/ wydawców
  • Styl gry
  • Postaci
  • Finanse
  • Zasoby sprzętowe / oprogramowanie
  • Dane społeczno-demograficzne

zapytaj zobaczRok powstania: 2013/2014
Format: PDF
Ilość stron: 105
Opcjonalnie warsztat: nie
Wersja angielska raportu: tak
(opcjonalnie w ciągu tygodnia)

 

 

ORA&Funksters, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa, t. 22 649 97 74, f. 22 649 97 75, biuro@raportybadawcze.pl