swaitmlodych art

O raporcie:  

Świat Młodych to projekt badawczy prowadzony przez Grupę IQS bez przerwy od ponad 9 lat. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu dobrze rozumiemy zjawiska i mechanizmy rządzące światem 16-24-latków. A że w tym świecie czas płynie szybciej, a bycie na bieżąco jest ważniejsze, niż w jakiejkolwiek innej kategorii wiekowej, ciągle aktualizujemy naszą wiedzę.

Raport Świat Młodych 3 odpowiada na pytanie, co kręci młodymi dzisiaj, co się zmieniło w ostatnich latach i jakie są trendy. Ułatwia efektywne wpływanie na postawy, zachowania i opinie młodych ludzi, pokazując co jest, a co nie jest dla nich atrakcyjne
oraz jakie zjawiska i mechanizmy za to odpowiadają. Każdy raport jest personalizowany na potrzeby Klienta poprzez wzbogacenie casami z interesującej Klienta kategorii.

Film będący 24-minutowym Videodekalogiem zawiera 10 najważniejszych przykazań młodzieżowego marketingu ilustrowanych wypowiedziami i zachowaniami uchwyconymi podczas badan etnograficznych.

 

Zawartość raportu

  1. Portret pokolenia: jacy są dziś młodzi Polacy i dlaczego tacy?
  2. Tożsamość młodego: autopostrzeganie, mapa napięć, pragnień i aspiracji.
  3. Olimp: bogowie i herosi młodych.
  4. Lengłydż: jak mówią młodzi i jak mówić do nich?
  5. Hoty: co jest trendy i ich kręci?
  6. Brandlowe: które marki kochają i za co?
  7. Konsumenci: gry zakupowe i portfel młodych.
  8. Touchpointy: gdzie ich złapać i jak się przedrzeć przez antyradar?

+ dziesiątki młodych insightów i świeżych casów z Twojej kategorii.

Raport dostępny w ofercie pakietowej wraz z raportem „Trenndies – Świat polskich dzieci”

zapytaj zobaczRok powstania: 2013
Format: PDF
Ilość stron: 220-250
(kazdy raport jest personalizowany)
Opcjonalnie warsztat: tak
Wersja angielska raportu: tak

 

 

ORA&Funksters, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa, t. 22 649 97 74, f. 22 649 97 75, biuro@raportybadawcze.pl