cocreation art

O raporcie:  

Zaangażowanie konsumentów w tworzenie produktów i komunikacji staje się coraz bardziej powszechną praktyką. Coraz więcej marek zachęca konsumentów do tworzenia opakowań, reklam, zaprasza na platformę internetową, gdzie mogą oni poznać innych użytkowników i przy okazji polubić naszą markę.

A jak na te działania zapatrują się sami konsumenci?
Jak postrzegają marki, które podejmują te działania?
Jak rozumieją swoją rolę?

Raport odpowiada na te pytania w oparciu o 20 wywiadów pogłębionych z konsumentami zaangażowanymi w tworzenie marek (m.in. miłośnicy Lego, blogerzy kulinarni, fani BMX). Raport może być doskonałym źródłem inspiracji do działań marketingowych i poszerzenia wiedzy o współczesnym konsumencie, marketingu i kulturze.

 

Zawartość raportu

  1. Przykłady działań marek (24 przykłady).
  2. Analizę motywacji konsumentów do działań co – creation i rodzajów relacji, jakie budują oni z markami (w oparciu o 20 IDI z konsumentami).
  3. Opis megatrendów kulturowych, powiązanych z co – creation (6 trendów)

zapytaj zobaczRok powstania: 2014
Format: PDF
Ilość stron: 120
Opcjonalnie warsztat: nie
Wersja angielska raportu: nie

 

 

ORA&Funksters, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa, t. 22 649 97 74, f. 22 649 97 75, biuro@raportybadawcze.pl