mity art1

O raporcie:  

Marki własne hipermarketów i dyskontów w Polsce rosną w siłę z wielką dynamiką. Ich konsumentami są nie tylko mieszkańcy małych miejscowości z mniej zasobnym portfelem. One same przestały być synonimem najtańszego wyboru. Producenci dóbr markowych wydają się jednak wciąż bagatelizować zagrożenie, jakie płynie ze strony marek własnych.

Raport „Mity na temat marek własnych. Ochłodzenie czy początek epoki lodowcowej?” obala przekonania, które przez lata narosły wokół rynku private labels.

Przy jego opracowaniu wykorzystano wyniki badań i analiz przeprowadzonych przez ekspertów CPC Join The Dots:

  • wywiady z konsumentami,
  • analizę danych zastanych: raportów, publikacji prasowych, komunikacji, case studies z rynków zagranicznych, etc.
  • porównanie „brand & private label experience”.

 

Zawartość raportu

Raport zawiera 16 mitów na temat marek własnych w pięciu obszarach: konsument, produkt, cena, dystrybucja i promocja.  Odpowiada m.in. na pytania:
  • Czy marki własne są kupowane wyłącznie dlatego, że są tańsze?
  • Czy produkty markowe są uważane za produkty lepszej jakości?
  • Czy produkty marek własnych mogą być innowacyjne?
  • Czy można je spotkać tylko w hipermarketach i dyskontach?

zapytaj zobaczRok powstania: 2013
Format: PDF
Ilość stron: 27
Opcjonalnie warsztat: tak
Wersja angielska raportu: tak

 

 

ORA&Funksters, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa, t. 22 649 97 74, f. 22 649 97 75, biuro@raportybadawcze.pl