banki art

O raporcie:  

„Banki w internecie – 2013” to raport podsumowujący obecność tych instytucji w mediach społecznościowych.

Dla wszystkich marek banków prezentujemy podsumowanie:

  • segmentu internautów zainteresowanych produktami finansowymi online;
  • opinii na ich temat wśród internautów;
  • działań prowadzonych przez banki w mediach społecznościowych i publikowanych przez nie reklam;
  • wizerunku banków i oferowanych przez nie produktów;
  • postaw internautów wobec najnowszych rozwiązań w bankowości mobilnej i systemów transakcyjnych.


Darmowa jednorazowa prezentacja  w Warszawie w pakiecie.

 

Zawartość raportu

Raport bazuje na czterech źródłach
  1. Skan dyskusji internautów w mediach społecznościowych
  2. Analiza kanałów zarządzanych przez banki w mediach społecznościowych
  3. Analiza korzystania z Google
  4. Badanie CAWI
Rozdziały raportu:
  • Internauci jako grupa docelowa banków
  • Jak internauci szukają banków w internecie?
  • Najważniejsze internetowe źródła informacji i opinii na temat banków
  • Efektywność działań banków w internecie
  • Efektywność działań banków w internecie – reklamy video
  • Wizerunek produktów i marek banków
  • Opinie o najnowszych systemach transakcyjnych i bankowości mobilnej

zapytaj zobaczRok powstania: 2013
Format: PDF
Ilość stron: 100
Opcjonalnie warsztat: tak
Wersja angielska raportu: nie

 

 

ORA&Funksters, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa, t. 22 649 97 74, f. 22 649 97 75, biuro@raportybadawcze.pl