potencjal art

O raporcie:  

Moda jest obecna w wielu różnych przestrzeniach internetu; w raporcie przedstawiona jest wiedza:

  • czym wyróżniają się czytelnicy blogów modowych
  • jakie są motywacje do czytania i komentowania polskich i zagranicznych blogów modowych
  • jakie są modele czytelnictwa polskich blogów modowych (wykorzystywane urządzenia, skłonność do komentowania i przeklejania treści z blogów modowych)                

 

Raport zawiera:
  • listę 20 blogów uszeregowanych w oparciu o analizę świadomości spontanicznej ich czytelników
  • ranking 100 blogów uszeregowanych pod względem: liczby komentarzy, odniesień i share’owania ich postów
  • segmentacja blogów oparta  o:
    rodzaje produktów odzieżowych i marek, które opisują
    Interakcje ich czytelników
    rodzaje umieszczanych na nich zdjęć i filmów

zapytaj zobaczRok powstania: 2013
Format: PDF
Ilość stron:
- wersja darmowa 25
- wersja podstawowa 60
- wersja pełna 120
Opcjonalnie warsztat: nie

 

 

ORA&Funksters, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa, t. 22 649 97 74, f. 22 649 97 75, biuro@raportybadawcze.pl