mobile art

O raporcie:  

Mobilność stanowi integralna część życia konsumentów, dlatego trudno wyobrazić sobie strategie firmy, która nie uwzględniałaby tego kanału. Obecnie dostępną wiedza na ten temat jest bardzo fragmentaryczna i niestabilna, co wynika z braku jednolitych standardów dotyczących definicji, wskaźników, sposobu badania mobile. Mobile Life to międzynarodowy projekt poświecony postawom i zachowaniom w świecie mobilnym. Raport pozwala poznać zachowania, motywacje i postawy 38,000 ludzi w 43 krajach, tak aby wspierać i optymalizować biznesowe i marketingowe strategie firm w zakresie kanału mobilnego. Globalny zasięg informacji, połączony z lokalną wiedzą daje możliwość odniesienia polskich wyników do wyników globalnych, europejskich a także wskazywanie trendów dla Polski  w stosunku do roku ubiegłego.

 

 

Opisywane obszary:

  • Urządzenia elektroniczne w życiu Polaków.
  • Świat telefonów komórkowych.
  • Sposób korzystania z urzadzeń mobilnych.
  • Mobilne finanse.
  • Rola mobile w scieżce zakupowej i procesie decyzyjnym.

Publikacje o raporcie:

Marketing przy Kawie, czerwiec 2013

Marketing przy Kawie, maj 2013

Jestem mobi, 2013

zapytaj zobaczRok powstania: 2013
Format: PDF
Ilość stron: ponad 100
Wersja angielska raportu: tak (na zamówienie)
Opcjonalnie warsztat: tak

 

 

ORA&Funksters, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa, t. 22 649 97 74, f. 22 649 97 75, biuro@raportybadawcze.pl