mobilny net art

O raporcie:  

Celem raportu jest dostarczenie informacji na temat zwyczajów użytkowania urządzeń mobilnych oraz internetu mobilnego wśród polskich internautów i trendów w tym zakresie. Raport pozwala poznać preferencje i plany zakupowe w zakresie urządzeń mobilnych: jakie marki/typy urządzeń są preferowane, jakie potrzeby skłaniają internautów do zakupu poszczególnych urządzeń. Przybliża proces decyzyjny poprzedzający zakup smartfonów i tabletów. Przedstawia profil funkcjonalny telefonów komórkowych, smartfonów i tabletów (uwydatnia różnice między nimi, pokazuje mocne i słabe strony). Opisane jest zjawisko współkorzystania z internetu na kilku urządzeniach mobilnych w zależności od typu dostępu do internetu, częstotliwości i pory korzystania. Osobny rozdział dot.  mobilności z perspektywy operatorów. 

 

 

Zawartość raportu:

Urządzenia mobilne i sposoby korzystania z nich: typy i marki urządzeń wykorzystywanych do łączenia się z internetem,  dostęp do internetu: stały vs. dostęp mobilny, korzystanie z ofert poszczególnych dostawców internetu mobilnego;  satysfakcja z korzystania z internetu za pośrednictwem poszczególnych urządzeń; czynności wykonywane za pośrednictwem poszczególnych urządzeń; korzystanie z aplikacji mobilnych i najbardziej popularne aplikacje; problemy przy korzystaniu z internetu za pośrednictwem poszczególnych urządzeń; najpopularniejsze sytuacje korzystania z internetu.  Intencja zakupu urządzeń mobilnych; typy i marki urządzeń mobilnych, które interesują osoby deklarujące chęć ich nabycia; motywacje zakupu urządzeń mobilnych. Profil użytkowników urządzeń mobilnych i mobilnego Internetu.

zapytajzobaczRok powstania: 2013
Format: PDF
Ilość stron: 102
Opcjonalnie warsztat: nie

 

 

ORA&Funksters, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa, t. 22 649 97 74, f. 22 649 97 75, biuro@raportybadawcze.pl