foressight art

O raporcie:  

Raport Foresight Kulturowy Polska 2020,  przygotowany przez Startosferę przy współpracy Added Value. Obszerna publikacja  zawiera kompleksową analizę tego, jak będą wyglądały wartości, aspiracje i wzorce konsumpcji za pięć do dziesięciu lat. Trendy przyszłości  zostały opatrzone licznymi ilustracjami produktów istniejących na bardziej rozwiniętych rynkach oraz pomysłami produktów i usług jutra. Raport Foresight to pozycja obowiązkowa każdego marketera, który chce wiedzieć nie tylko jak konsumenci myślą dzisiaj, ale jak będą myśleli w przyszłości.

 

Opisywane obszary:

Jedzenie
Praca i Rozrywka
Ciało i Płeć
Światopogląd
Rodzina i Bliscy
Przedmioty

Publikacje o raporcie:

ThinkThank 2013

Marketing przy Kawie 2012

Superbrands Polska, tom VI, 2012

zapytaj zobaczRok powstania: 2012
Format: PDF
Ilość stron: ponad 500
Opcjonalnie warsztat: tak

 

 

ORA&Funksters, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa, t. 22 649 97 74, f. 22 649 97 75, biuro@raportybadawcze.pl