jakiego art

O raporcie:  

Badania przeprowadzone przez Conceptbox przy użyciu autorskiego narzędzia ArcheTrack wskazały siedem typów bohaterów, których komunikowanie zmieniało się najwyraźniej w ciągu ostatnich dwóch lat. Przemiany ich komunikacji pokazane są na przykładzie 60 marek na 180 stronach raportu badawczego.

Raport jest pomocnym narzędziem przy projektach:  

  • pozycjonowania, repozycjonowania marek
  • opracowania założeń komunikacji, briefu
  • budowania mapy rynku, rozpoznania konkurencji
  • poszerznia wiedzy o współczesnej kulturze i teorii archetypów

 

Marki cytowane w raporcie:

Actimel Alior Bank Alior Sync Almette Avans Bakoma Bank Pocztowy Biedronka Black Red White Bonduelle BPH Browar Fortuna Browar Kormoran Converse Delecta Dilmah Domestos Duracell Enea Exim Tours Fanta Getin Górska natura Gumtree Ibuprom Ikea ING Jedynka Jogobella Kasztelan Komfort Kredyt Bank Lukas Łaciate Łomża Milka Millenium Mix Electronics Nałęczowianka Naturella Netia Nikon Nivea Noble bank Okocim Olej Kujawski Orbit Oriflame Oshee PKO BP Prosto Provident Pudliszki Raiffeisen Polbank Red Bull Skok Śnieżka Tesco Tetley Timotei TP SA Tymbark Vademecum W sieci Wiejskie ziemniaczki Żywiec Żywiec Zdrój

zapytajzobaczRok powstania: 2013
Format: PDF
Ilość stron: 180
Opcjonalnie warsztat: tak

 

 

ORA&Funksters, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa, t. 22 649 97 74, f. 22 649 97 75, biuro@raportybadawcze.pl